Breng jouw customer journey in kaart
Customer journey in kaart brengen
- Meetbare resultaten
- See-Think-Do-Care model
- Fase 1: SEE
- Fase 2: THINK
- Fase 3: Do
- Fase 4: Care
Meetbare resultaten
See-Think-Do-Care model
Fase 1: SEE
Fase 2: THINK
Fase 3: DO
Fase 4: CARE
en structureer jouw activiteiten en koppel deze aan iedere fase in de klantreis. Op de lange termijn pluk jij daar zeker de vruchten van.
Conclusie
Kortom, het See-Think-Do-Care model helpt de (online) marketeers om op eenvoudige wijze hun marketingactiviteiten te stroomlijnen met de juiste fases in de customer journey. In het model zie je duidelijk in welk deel van de ‘klantenfunnel’ iemand zich bevindt. De potentiële klanten starten in de SEE fase, waarna ze naar de THINK fase gaan en je merk in overweging nemen. In de DO fase gaat iemand over tot een aankoop. De CARE fase is bedoeld om klanten aan je merk te binden door ze ook na de aankoop niet te vergeten. Gebruik deze stappen ook om de marketingactiviteiten voor jouw bedrijf in te vullen.
Jouw customer journey in kaart brengen?
Heb jij advies nodig om jouw online marketingstrategie in kaart te brengen en naar een hoger niveau te tillen? Neem contact met ons op, onze heroes helpen jou graag verder!
Tags
Ook interessant?
Zichtbaarheid en conversies verhogen met SEO copywriting
In de huidige maatschappij draait het niet alleen om winst maken. Het gaat ook om het...
5 praktische tips om je brand safety te waarborgen
In de huidige maatschappij draait het niet alleen om winst maken. Het gaat ook om het...
Op zoek naar een hero?
Wil je meer informatie over het inhuren van een online marketeer? Bel ons of laat je contactgegevens achter. We informeren je graag en vrijblijvend over alle mogelijkheden die de Heroes jou bieden.
Blijf op de hoogte
Maandelijkse nieuwsbrief met updates, blogs en achtergrondartikelen.
Ontdek Heroes
Hoofdkantoor Haarlem
Phoenixstraat 4, Haarlem
Coming soon:
Utrecht