Onlangs introduceerde LinkedIn twee nieuwe retargeting functies in de LinkedIn Campaign Manager. Het is nu mogelijk om te retargeten op basis van kijkgedrag van een video-advertentie en op basis van interactie met een leadgeneratieformulier (Lead Gen Form).

Nieuwe LinkedIn retargeting functies

De nieuwe retargeting functies zijn een uitbreiding op de huidige retargeting functies van LinkedIn. LinkedIn heeft deze nieuwe functies geïntroduceerd om jou als adverteerder te helpen om LinkedIn-leden te bereiken die interesse tonen in jouw bedrijf. Het uitbreiden van deze functies heeft als doel om de betrokkenheid tussen adverteerder en LinkedIn-lid te vergroten, aldus LinkedIn.

Onze eigen Koploper, Maryse, bespreekt in een artikel op Frankwatching wat deze nieuwe advertentie-mogelijkheden op LinkedIn voor jou als adverteerder inhouden en hoe je een retargeting campagne met deze nieuwe functies opstelt.

Lees het complete artikel op Frankwatching

Wil jij aan de slag met retargeting op LinkedIn?

De mogelijkheden om je doelgroep (opnieuw) te bereiken op LinkedIn zijn eindeloos! Wil jij aan de slag met retargeting op LinkedIn en kun je wel wat hulp gebruiken? Online Koplopers staat voor je klaar om jouw LinkedIn campagnes op te zetten en te optimaliseren. Samen werken we naar het beste resultaat. Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

Wil je meer leren over adverteren op LinkedIn? Bekijk dan onze blog over de verschillende biedstrategieën van LinkedIn