Programmatic buying
Programmatic buying neemt ieder jaar in populariteit toe. De efficiëntie, meetbaarheid en targeting zorgen ervoor dat steeds meer organisaties hun campagnes programmatic inkopen. Met die enorme vlucht aan populariteit, wordt het aantal specialisten steeds schaarser. Externe opleidingen zijn er niet en intern is er nauwelijks tijd om mensen op te leiden. Online Koplopers heeft programmatic buying specialisten die voor vaste of tijdelijke invulling inzetbaar zijn!
Lees hier meer informatie over het programmatic buying traineeship.
Haal senior kwaliteit in huis, tegen junior tarieven!
Online Koplopers beschikt over gedreven programmatic buying specialisten met verstand van zaken. Betaalbaar én met de extra specialistische back-up van online marketingbureau DBOM als kwaliteitswaarborg.
Programmatic buying specialist via Online Koplopers

Deze bedrijven gingen je voor





Onze beproefde werkwijze
Zoek je een programmatic buying specialist of iemand die meerdere disciplines beheerst? Dit is hoe wij te werk gaan!
Oriënterend gesprek
Tijdens de oriëntatie bespreken we jouw wensen en onderzoeken we in hoeverre onze Online Koplopers aansluiten op jouw organisatie.
Voorstel & introductie
Na ons oriënterend gesprek selecteren we de beste match uit ons team voor jouw organisatie. Deze Online Koploper stellen we aan je voor.
Start pilot samenwerking
Een goed begin is het halve werk. Onze Online Koploper draait een maand mee in jouw organisatie om te kijken of de match ook inderdaad juist is.
Klaar voor de lancering?
Gedurende de pilot bespreken we of de match klopt. Zo ja? Dan starten we de samenwerking. Zo nee? Dan zoeken we een andere, geschikte match voor je.