Pluszorg

ANS is een persoonlijke assistent voor ouderen, een compleet nieuw concept van Pluszorg. Zij wilden in een testperiode van 2 maanden kijken of er daadwerkelijk markt voor dit nieuwe product was. In deze 2 maanden was het doel om minimaal 100 leads te genereren. Dat zou betekenen dat het concept rendabel is.

Wat de klant over ons zegt

Even tijdelijk voor een specifiek project een online marketeer toevoegen aan je team. Het kan. En dan is het ook nog iemand die met een frisse blik naar de klant uitdaging kijkt en niet bang is om open en direct te zeggen: dit kan beter, dit kan scherper. Dat is wat Online Koplopers voor ons betekent. Kortom: bij een volgende gelegenheid, bellen we weer!

Floris Venneman

Projectmanager & eigenaar

Resultaten

Aan de hand van research & strategie sessies werden zowel SEA als social media campagnes opgezet. In combinatie met een contentstrategie en funnel optimalisatie werden over de testperiode uiteindelijk 147 leads behaald.

147

Leads

4316

Website bezoekers

395000

Bereik

56

Stijging conversieratio

Specialismen