McDonald’s

McDonald’s kwam naar Online Koplopers met de vraag of wij meer personeel voor hen konden werven.

We beginnen met een uitgebreide analyse van de huidige situatie om vervolgens de verbeterpunten te identificeren. Aan de hand van deze punten kon een plan van aanpak in de vorm van ‘lokale inbound recruiting’ worden gemaakt, oftewel: het gebruik van online marketing om sollicitanten te werven. Het inzetten van verschillende kanalen, en deze constant testen en optimaliseren, leverde mooie resultaten op.

Wat de klant over ons zegt

Online koplopers werkt efficiënt en flexibel, zij hebben de specialistische kennis die mij op het gebied van online ontbreekt. Ik zou ze zeker aanraden bij online uitdagingen en vraagstukken!

Ed lugtigheid

franchisenemer McDonald’s

Resultaten

Door een combinatie te maken van verschillende kanalen werden mooie resultaten behaald. Na een uitgebreide analyse van de huidige verbeterpunten konden in 3 maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.

221

Extra Sollicitanten

320

Extra sollicitanten (SEO)

211

Extra sollicitanten (vacaturesites)

188

Extra Sollicitanten (SEA)

Specialismen