Kyocera

Lead generatie is een uitdaging voor iedere B2B organisatie, vooral bij ‘niet-tastbare’ oplossingen. Om hun lead generatie efforts te verbeteren heeft Kyocera Nederland de lead generatie van een externe partij intern ondergebracht. Het doel van Kyocera was om 300 ‘sales qualified leads’ binnen 6 maanden na implementatie te behalen.

Wat de klant over ons zegt

Mooie tent met goeie mensen. Samenwerking met Online Koplopers heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Online Koplopers in te zetten? Wil je hierover praten en heb je een nieuwe printer of MFP nodig, dan moet je zeker even contact met mij opnemen.

Dirk Muntendam

CSSD & Marketing Director KYOCERA

Resultaten

6 maanden na implementatie zien wij dat het doel ruimschoots is bereikt. In de laatste maanden werd gemiddeld maar liefst 200 leads per maand behaald.

180

Stijging aantal leads per maand

3233

Toename in leads per maand

51

Daling in kosten per lead

238%

Toename in Facebook volgers

Specialismen