HOME MADE BY

Kunnen wij ons bestand van 70 fysieke winkels online inzetten om de verkoop van Home Made By producten te versterken?

Met deze vraag kwam Home Made By naar Online Koplopers
. Geen alledaagse vraag en daarom ook geen alledaagse aanpak. Na de online mogelijkheden strategisch in kaart te hebben gebracht werd besloten ‘campagne-pakketten’ voor de deelnemende winkels te introduceren. Hierbij konden deze winkels kiezen uit op maat gemaakte online campagne-paketten voor verschillende budgetten. Vervolgens werd voor elke deelnemende winkel een passend online campagne traject opgezet.

Wat de klant over ons zegt

Home Made By werkt met veel verschillende retail partners. Online koplopers heeft ons heel goed geholpen in de zoektocht van een goede aanpak en het opzetten van de online marketing (SEO, SEA).

Jeroen Minderhoud

Marketing & E-commerce Manager, HOME MADE BY.

Resultaten

De resultaten van deze online ‘pakket-strategie’ liegen er niet om. Waar het gemiddelde aantal actieve bezoekers in 2017 en 2018 nog op 200 lag, steeg dit aantal naar aanleiding van de campagnes tot maar liefst 1000 actieve dagelijkse bezoekers in 2019! Hiervan is 70% een nieuwe bezoekers. Het aantal bezoekers van de product pagina’s steeg even hard mee, een stijging van 520% in 2019 ten opzichte van het jaar daarvoor.

500

STIJGING ACTIEVE WEBSITE BEZOEKERS

520

STIJGING PRODUCT PAGINA BEZOEKERS

Specialismen