DREAMCATCH

Dreamcatch is een bedrijf dat de B2B fondsenwerving verzorgt voor goede doelen. De wens van Dreamcatch was om het team van call agents uit te breiden. Aan Online Koplopers dus de taak om topkwaliteit sollicitanten binnenhalen.

Waar te beginnen? Een vraag als deze begint bij het bepalen van de behoefte van de doelgroep. Zorg dat je weet wie je doelgroep is en wat hun behoeften zijn. Alleen op deze manier kun jij je doelgroep ├ęcht bereiken. Vervolgens was het zaak om in iedere fase van de customer journey de juiste content bij de behoefte van de doelgroep te kiezen. Met als einddoel het vangen van een droom;) nieuwe toppers voor het Dreamcatch team!

Wat de klant over ons zegt

Sinds de zomer 2018 werkt 1 dag per week een Online Koploper bij ons op kantoor, zodat Dreamcatch online beter vindbaar is en de online werving soepel verloopt via verschillende social media kanalen. Bij lastige vraagstukken kan de Online Koploper altijd terecht bij een Senior om te klankborden. Wij zijn super tevreden met de kwaliteit en de resultaten!

Philine van der Giesen

Eigenaar

Resultaten

Bij de acquisitie van sollicitanten denk je misschien al gauw aan LinkedIn. Maar juist door verschillende kanalen te testen en vervolgens de focus te leggen op de kanalen met de beste ROI hebben we mooie resultaten kunnen behalen. Deze strategie leverde Dreamcatch maar liefst 31 kwalitatieve sollicitanten op.

31

Potentiele Dreamcatch toppers

Specialismen