Veel van onze klanten zijn de concurrentie lichtjaren vooruit. Online Koplopers heeft daaraan bijgedragen. Benieuwd wat we allemaal voor onze klanten hebben gerealiseerd? Bekijk hier enkele praktijkvoorbeelden.
Kyocera
Om hun lead generatie efforts te verbeteren heeft Kyocera Nederland de lead generatie van een externe partij intern ondergebracht. Het doel van Kyocera was om 300 ‘sales qualified leads’ binnen 6 maanden na...
McDonald's kwam naar Online Koplopers met de vraag of wij meer personeel voor hen konden werven. Het inzetten van verschillende kanalen, en deze constant testen en optimaliseren, leverde mooie resultaten op....
Wat had Happinez nodig? Iemand die hen op alle vlakken ondersteunt op het gebied van online marketing. Het volledige plaatje werd in kaart gebracht met de lange termijn en strategie in het vizier....
ANS is een persoonlijke assistent voor ouderen, een compleet nieuw concept van Pluszorg. Zij wilden in een testperiode van 2 maanden kijken of er daadwerkelijk markt voor dit nieuwe product was. In deze 2...
Vertaal de merkidentiteit van het WAVES festival naar aansprekende content en vergroot de merkbekendheid bij de doelgroep. Dat was de opdracht die Online Koplopers kreeg voor het WAVES festival....
De KNVB Voetbalkampen is al vier jaar is het een terugkerend evenement. De eerste editie kende in totaal zo’n 100 inschrijvingen. Dit jaar was het doel om 700 tickets te verkopen en daarnaast de merkbekendheid...
Vaak zijn de leads van Lawspot.nl geen rechtszaken maar een klein geschilletje tussen burgers zonder wettelijke basis. Deze leads zijn van lage kwaliteit en kunnen niet worden doorverkocht. Online Koplopers...
De wens van Dreamcatch was om het team van call agents uit te breiden. Aan Online Koplopers de taak om hiervoor waardevolle leads te genereren, oftewel topkwaliteit sollicitanten binnenhalen....
Kunnen wij ons bestand van 70 fysieke winkels online inzetten om de verkoop van Home Made By producten te versterken? Met deze vraag kwam Home Made By naar Online Koplopers . Geen alledaagse vraag en daarom...